Загальні умови


Доставлення

Завдяки міжнародній мережі Fleurop-Interflora ми доставляємо ваше замовлення протягом декількох годин у будь-якій точці світу! Через різні часові пояси і різницю робочих годин в окремих країнах, доставлення в той же день вашого замовлення може бути гарантоване лише за таких умов:

Чи прийняте ваше замовлення, можна побачити особисто, це залежить від свят та робочих годин у країні, де знаходиться отримувач.

  • Ми не можемо гарантувати доставлення в суботу пообіді, а також в неділю та святкові дні.
  • Замовлення не доставляються у кемпінги, військові бази, човни, морські порти чи аеропорти.
  • Доставлення у точно вказаний час гарантується лише у випадку похорону. Тому, будь ласка, укажіть якомога точніший час доставлення в полі «Деталі доставлення» форми замовлення.
  • Якщо квіти потрібно доставити в лікарню, будь ласка, по можливості укажіть назву відділення і номер палати. Доставлення здійснюється лише у приймальне відділення.
  • Якщо квіти потрібно доставити в готель, будь ласка, укажіть номер кімнати та ім'я гостя/гостей (групи, пари тощо). Доставлення здійснюється тільки до стійки реєстрації готелю.

Будь ласка, уважно перевірте, чи адреса доставлення, включно з місцевим номером телефону, є повною та правильною. Ми не несемо відповідальності за несвоєчасне доставлення замовлення або неможливість його доставлення через неправильну або неповну адресу.

Будь ласка, зв'яжіться з нами, якщо Ви маєте спеціальне замовлення або запит. Ми гарантуємо доставлення у точно визначений час лише за попередньої згоди нашого відділу обслуговування клієнтів.

Переконайтеся, що адреса та номер телефону отримувача правильні та повні. Ми не несемо відповідальності за будь-які затримки або неможливість доставити замовлення, якщо адреса неповна або неправильна.

Якщо отримувач буде відсутній за вказаною вами адресою, наш флорист залишить візитну картку та спробує зв’язатися з отримувачем пізніше телефоном, щоб здійснити доставлення. Якщо флорист не може доставити квіти і не зможе зв’язатися з отримувачем протягом 24 годин після першої спроби доставлення, він повідомить нас про неможливість доставлення, і ми сповістимо вас про це телефоном або електронною поштою. Флорист, який здійснює доставлення, має право залишити квіти надійній третій стороні (наприклад, сусіду, портьє, швейцару, працівнику похоронного бюро тощо) для передачі квітів отримувачу. Те ж саме стосується додаткових товарів (листівки, подарунка тощо), передача яких була узгоджена в окремих випадках.

Якщо отримувач без будь-якої причини відмовляється прийняти квіти, стягується повна вартість за рахунком, виставленим нашим флористом.

Підтвердження замовлення

Протягом кількох хвилин після оформлення замовлення ви отримаєте електронною поштою підтвердження замовлення, яке міститиме номер замовлення, а також опис композиції, яку ви вибрали, ціну покупки, дату доставлення, а також адреси відправника та отримувача.

Будь ласка, зв’яжіться з нашим відділом обслуговування клієнтів, якщо ви не отримали підтвердження замовлення.


Квіти

Квіти — це сезонний товар, тому деякі сорти не завжди будуть доступні у флористів, зокрема і на інтернет-сайті Fleurop-Interflora.

Ми не можемо гарантувати постійну наявність певних квітів у кожному флористичному магазині по всьому світу, особливо якщо замовлення надходять в короткі терміни. Таким чином, букет Fleurop-Interflora може дещо відрізнятися від представленого в інтернет-магазині. Проте кожен букет Fleurop-Interflora – це витвір мистецтва, щойно складений спеціально для вас в одному з наших преміальних магазинів Fleurop-Interflora, і ви можете бути впевнені, що буде докладено максимум зусиль, щоб відповідати кольору та формі букета, який показаний на фотографії онлайн.

Ви можете бути впевнені, що буде докладено максимум зусиль, щоб ваш букет за формою та кольором якомога краще відповідав ілюстрації.

Квіти з вазами, на жаль, відсутні. Проте на квітковому онлайн-сайті Fleurop-Interflora чітко позначені квіти, котрі доставляються з вазами.


Гарантія

Для наших флористів-партнерів дуже важливо, щоб клієнти залишалися задоволені нашою роботою.

Ми гарантуємо, що всі замовлення обробляються професіоналами, а товари мають першокласну якість. Усі квіткові композиції будуть свіжими та доставленими особисто.

Ми гарантуємо сумлінне виконання кожного замовлення Fleurop-Interflora. Наша гарантія охоплює:

  • доставлення замовленого товару флористом
  • у свіжому та ідеальному стані
  • на вказану дату
  • за ціною, запропонованою флористами Fleurop-Interflora та на сайті в день доставлення.

Проте, якщо виникнуть скарги, адресат, звичайно, може звернутися до флориста Fleurop-Interflora, який здійснив доставлення. Останній гарантує якість доставленого товару протягом щонайменше трьох днів — 72 годин після доставлення, та замінить товар іншим, якщо квіти або рослини, які є предметом будь-якої претензії, будуть повернуті до магазину протягом цього терміну.

Ця гарантія — ваша впевненість у тому, що ваше замовлення буде виконане з любов'ю та турботою, а також що буде використана продукція найвищої якості. Однак, якщо ви не будете задоволені доставленням або якістю, повідомте нам про це протягом 3 днів з дати доставлення.

Усі замовлення обробляються виключно співробітниками організації Fleurop-Interflora.

Зайве говорити, що вся інформація, необхідна для обробки вашого замовлення, буде оброблятися конфіденційно і не буде передана третім особам.

Будь ласка, зв’яжіться з нашою службою підтримки клієнтів для розв'язання будь-яких ваших питань та пропозицій.

Ми дякуємо вам за довіру до нашого інтернет-магазину.

Interflora в Україні

+372 600 3900
info@interflora.ua

Fleurop-Interflora NE Europe OÜ
Vabaõhumuuseumi tee 2A
13522 Tallinn Estonia

Реєстраційний номер
11152227

Податковий номер
EE100983247